Distribuie si prietenilor daca ti-a placut...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Ti-e teama de dietele prea complicate sau care necesita schimbari atat de radicale in ceea ce priveste stilul tau de viata, incat ti se pare greu numai cand te gandesti? Pe langa lucrurile simple pe care le putem face cu totii, fara sa urmam un anumit plan, cum ar fi sa renuntam la produsele procesate, la sucurile carbogazoase sau la fast food, exista si diete mai simple.
dieta-de-3-ore-prima-poza1
Una dintre ele este dieta de 3 ore si presupune un program alimentar format din 5 mese pe zi, incluzand si un mic desert. Poti consuma orice, inclusiv carbohidrati si dulciuri, atata timp cat respecti cu strictete orarul meselor. Jorge Cruise este nutritionistul care a pus la punct aceasta dieta si, dupa cum afirma chiar el, acest tip de consum alimentar este bun pentru ca permite arderea rapida a grasimilor: „daca nu mananci indeajuns de des, organismul tau intra intr-o stare de protectie anti-infometare, conservand calorii, inmagazinand grasimi si folosind muschii pentru energie (nu grasimea, cum ar trebui). Mancand odata la 3 ore, accelerezi metabolismul pentru o ardere constanta de grasimi.
Regulile dietei de 3 ore

Regulile dietei sunt atat de simple, ca si un copil de 3 ani le-ar tine minte.
1.Ia micul dejun cel tarziu dupa o ora de cand te-ai trezit, daca nu imediat.
2.Mananca la fiecare 3 ore dupa aceea.
3.Nu manca cu 3 ore inainte de a merge la culcare.

Regula speciala: ramai la portii moderate de mancare, la mesele principale nu depasi 400 de calorii, snack-urile sa nu fie mai mari de 100 de calorii, iar desertul sa aiba maximum 50. Totalul zilnic: 1450 – 1500 de calorii.

Care vor fi rezultatele?
Conform lui Cruise, tinand aceasta dieta vei reusi sa scapi de 3-5 kg in primele doua saptamani si cate 1-2 kg dupa aceea. Iar partea buna e ca vei ramane si cu masa musculara.

De asemenea, nivelul de cortizol („hormonul de stres”) va fi vizibil redus, vei avea mai multa energie si nu vei mai resimti acea foame acuta pe care ti se intampla sa o resimti acum.

Ce poti si ce nu poti manca?
Dieta de 3 ore nu pune presiune pe ceea ce mananci, ci pe cat manaci. Cu alte cuvinte, poti manca orice, de la carbo, pana la carne, dulciuri sau mancaruri congelate, atata timp cat nu depasesti portiile explicate mai sus si respecti intervalul EXACT de timp. Bineinteles, carnea fara grasimi sau grasimile sanatoase si legumele proaspete te vor ajuta si mai mult.

Nivel de efort: mediu

Un lucru pe care trebuie sa-l faci pentru a urma dieta de 3 ore este sa faci un program alimentar care sa-ti permita sa nu mananci cu 3 ore inainte de culcare. Este bine sa cauti retete care specifica numarul de calorii, cum sunt cele de pe acest site, astfel incat sa nu depasesti portiile admise. Exista deja o aplicatie care iti aminteste ori de cate ori trebuie sa iei masa. De ajutor, nu-i asa?

Referitor la exercitii, este bine sa faci miscare zilnic, dar nu este necesar sa petreci ore la sala. De exemplu, este suficient sa mergi 30 de minute pe jos, in fiecare zi. Sau sa faci aerobic acasa, de 15-30 de minute.

https://i0.wp.com/www.catanetstudio.ro/wp-content/uploads/2016/02/dieta-de-3-ore-prima-poza1.jpg?fit=705%2C474https://i1.wp.com/www.catanetstudio.ro/wp-content/uploads/2016/02/dieta-de-3-ore-prima-poza1.jpg?resize=150%2C150Mădălin CătănețFitnessLifestylemetoda de slabitTi-e teama de dietele prea complicate sau care necesita schimbari atat de radicale in ceea ce priveste stilul tau de viata, incat ti se pare greu numai cand te gandesti? Pe langa lucrurile simple pe care le putem face cu totii, fara sa urmam un anumit plan, cum ar...Stiri din Muzica ,Filme ,Tehnologie,si altele exact pe placul tau
Distribuie si prietenilor daca ti-a placut...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone